Janelly-2015.reismee.nl

Le jour avant de partir.

Vandaag, 26 maart 2015, de dag voor vertrek.

Alles staat gepakt en gezakt. We hebben nog zoveel mogelijk gedaan in en om het huis en in de tuin. Alles is weer schoon, gewassen en opgeruimd en de laatste restjes eten zijn opgegeten.

Dus er is ook geen uitstel meer mogelijk....... En route!

Ondanks de matige weersvoorspellingen hebben we er weer heel veel zin in, lekker fietsen en op weg naar nieuwe bestemmingen. De route ziet er in het boekje goed uit. Interessante steden, gebieden en prachtige natuur. Af en toe een pittige helling, maar dat moet ons wel lukken. Mij zekeer met mijn nieuwe E-Bike, de Koga E-leMent. Hij rijdt in ieder geval heerlijk. Jammer voor Jan dat zijn nieuwe fiets nog niet geleverd is, maar hij geeft geen krimp.

We hopen natuurlijk dat alles goed gaat tijdens de reis en bij het thuisfront, maar verder zijn er geen belemmeringen.

Nog even ontspannen in de sauna, lekker slapen en dan op tijd op weg. Hoop jullie morgen te kunnen vertellen hoever we zijn gekomen. Tot dan!