Janelly-2015.reismee.nl

De kop is eraf!

We zijn in ons Hotel..... Auberge Cartassac in de buurt van Turenne (in Sarassac). Het was even zoeken, maar we zijn zeer tevreden. Een mooie kamer, een lekker bed en ook heerlijk gegeten. Wi-fi is ook altijd een dingetje, maar ook dat is uiteindelijk gelukt.

Al met al was het een prachtige, maar ook een pittige dag. Vertrekken vanuit Frankrijk is duidelijk anders dan vanuit NL, "Le plat Pays" We hebben er stevig aan moeten trekken. Totaal rond de 85 km gefiets, waarvan ruim de helft, stevig klimmen. Dat ging mij {Elly} redelijk goed af, duidelijk in mijn E-lement, maar Jan heeft er behoorlijk aan moeten trekken, wat natuurlijk vooral kwam door zijn "oude" Gazelle ros. Hijzelf gaf natuurlijk geen krimp.

Maar daarnaast was het vooral prachtig: de route, de dorpen, de boerderijen en kastelen, de natuur, de koetjes en de schaapjes (met kalfjes en lammetjes) en niet te vergeten het weer, wat ons buitengewoon heeft verrast en verwend met een warm zonnetje. Ben zelfs een beetje verbrand.

Al met al tevreden, maar ook en beetje moe, dus zo lekker slapen en morgen met nieuwe energie, het volgende avontuur tegemoet.

Pim

Wellicht kunnen we een inzamelingsactie houden zodat Jan ook op een nieuwe Gazelle kan fietsen.....valt niet mee als 'arme' Zeeuw. Mooi dat jullie weer op weg zijn. Hopelijk zit het weer een beetje mee.

Reinout

Ben weer terug, heb erg genoten! Hele goede reis!!

Joyce Kreijne

Goede start, benen getest! Stoer hoor. En Jan, wielrenners wisselen ook tijdens de tour van fiets. wie weet wordt je nwe bestelling nog onderweg geleverd?

veel reisplezier