Janelly-2015.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Elly

Reacties

Reacties

Joep en Ine Fassaert

Hallo Elly en Jan....hopelijk een heel goede reis...
Wensen jullie veel plezier , mooi weer en niet te veel tegenwind....Hartelijke groetjes, Joep en Ine.

Rob en Maria

Hoi Elly en Jan wat leuk dat jullie weer op de fiets de naar nederland fietsen erg knap heel heel veel respect voor jullie.We gaan de reis weer helemaal volgen .
We wensen jullie een hele goede reis toe met weinig regen veel en heel veel achterwind en als het kan nog een beetje zon is altijd mee genomen.
Heel veel liefs Rob en Maria

Joep, Ine, Maria en Rob

Thanks voor jullie supersnelle reactie!????

Frans

Hi Elly en Jan, leuk dat jullie onverwacht voor mijn deur stonden en we het naast allerlei andere dingen ook over fietsen hebben gehad. Een veilige rit. Ik weet uit ervaring dat een ongeluk in een klein hoekje (of beter: vervelend drempeltje) kan zitten. Zijn jullie terug als mijn Dagboek Amerika (1 mei)wordt gepresenteerd?

Elly

1 mei ben ik in NL! Kom graag naar je presentatie!

Sonja de Witte

Jan en Elly, namens ons allebei weer een hele goeie, gezellige, sportieve en vooral veilige reis toegewenst op jullie fiets richting Nederland. Wat ontzettend knap om dit steeds weer te ondernemen! We gaan jullie met veel plezier volgen hoor. Succes!
Groetjes van ons

Elly en Jan

Dank voor de vele lieve reacties, via de mail of hier op de site.

Chris en Ludwien

Hallo sportievelingen, wat goed van jullie. Wij hopen dat jullie een voorspoedige reis hebben met niet te veel klap banden. We gaan jullie volgen tot in Breda. En Jan doe jij dat laatste stukje alleen naar Breskens???

Lieve groet van ons

Anita de Boevere

Jan en Elly, ik wens jullie veel plezier, weinig regen en wind mee en een veilige rit naar Nederland. Ik zal jullie weer met plezier volgen.
Lieve groetjes,

joopvdbranden@zeelandnet.nl

Hoi Jan en Elly,
We waren zelf een paar weken niet " in het land" vandaar onze late reactie om jullie om jullie bonne route te wensen zonder tegenslagen, een beetje regen of wind daar kunnen wel tegen he? Maar....hopelijk beaucoup du soleil. Lieve groetjes, Joop en Tineke.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!